You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Most Golden Ears

Most Golden Ears: Golden Ears je zavěšený most přes řeku Fraser dlouhý 970 m. Je nejdůležitější součástí 13 km dlouhé stavby rychlostní silnice u Vancouveru.
Most Golden Ears: Těžištěm návrhu bednění a lešení pro čtyři pylony byly sestavy samošplhavého systému bednění ACS, které nesly nosníkové stěnové bednění VARIO GT 24.
Most Golden Ears: Šplhavý systém ACS byl kvůli svému umístění u pobřeží dimenzován pro extrémně vysoké zatížení větrem, tak aby i při rychlosti větru až do 80 km/hod mohl bez přerušení prací spolehlivě a bezpečně šplhat.
Most Golden Ears: Bezpečně a efektivně: 2,50 široké pracovní a ochranné plošiny ze standardních systémových konzol stavebnice PERI VARIOKIT pro betonáž mostovky.
Most Golden Ears: Více než 600 běžných metrů pracovních plošin přispívá k efektivní a bezpečné práci.

Informace o projektu

Místo stavby: Vancouver, Kanada

Zavěšený most přes řeku Fraser.

Délka: 976 m
Nejdelší rozpon: 244 m
Výška pylonů: 86 m
Začátek prací: 2006
Uvedeno do provozu: 2009

Požadavky

Čtyři pylony ve tvaru písmene H s měnícím se průřezem a extrémně vysokým zatížením větrem.

Zákazník

Bilfinger Berger Inc., Vancouver

Výhody pro zákazníka

Zkrácení doby výstavby díky pravidelnému týdennímu taktu a šplhavému systému nezávislém na jeřábech.

Golden Ears Bridge - Michael Hug, mistr
Michael Hug
mistr

Pracuji se systémy PERI již mnoho let a jsem přesvědčen, že samošplhavý systém ACS a stěnové bednění VARIO jsou tou nejoptimálnější volbou. S ACS jsme mohli dobu výstavby zkrátit. Dle mého názoru PERI nabízí technicky nejlepší systémy bednění.

Řešení PERI

  • samošplhavý systém bednění pro pylony s betonážními záběry s výškou 4m bez potřeby jeřábu
  • bednicí dílce na šplhavých lávkách umístěných na podélných stranách byly opatřeny kolečky, tím mohlo být upuštěno od šplhavých konzol na čelní straně
  • pro betonáž mostovky použití stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT s pracovními plošinami o celkové délce 600 m