You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Stanice metra Place des Martyrs

Alžírská stanice metra „Place des Martyrs“ se vyznačuje svou délkou 144 m, šířkou 23 m a výškou 14,80 m rekordními rozměry.
Bednicí vůz PERI ze systému stavebnice VARIOKIT s hydraulikou je ideální pro všechny požadavky stavby.
Tunelový vůz VARIOKIT je možné hydraulicky obednit i odbednit. Je sestaven převážně ze systémových dílů a prostřednictvím standardních spojovacích prvků rychle smontován a přizpůsoben.
Technici PERI připravili konstrukci bednicího vozu ze stavebnice VARIOKIT. Se stejnými systémovými díly a bednicími panely mohou být hospodárně realizovány obě varianty průřezů stanice metra.
Pracovní lešení PERI UP se optimálně přizpůsobí impozantnímu tvaru průřezu klenby stanice a slouží k provádění izolačních prací a armování.
Celkem budou nasazeny čtyři tunelové bednicí vozy PERI: ke konstrukci bednicího vozu ze systému VARIOKIT pro „Place des Martyrs“ bude dodatečně nasazen druhý bednicí vůz s průměrem 9,30 m pro výstavbu mezistanice „Ali Boumendjel“.

Informace o projektu

Místo stavby: Alžír, Alžírsko

  • stanice metra "Place des Martyrs“ s rekordními rozměry: délka 144 m, šířka 23 m a výška 14,80 m
  • prodloužení trasy pod historickým centrem Alžíru o 1,7 km s umístěním dvou nových stanic

Požadavky

  • stanice metra se dvěma různými průřezy, šířka 23 m a 16,50 m
  • krátké betonářské záběry, pouze 5,10 m

Zákazník

GMAC (Groupement Métro d'Alger Centre):
Andrade Gutierrez; Texeira Duarte; Gesi TP; Zagope

Výhody pro zákazníka

  • hospodárná realizace obou variant průřezů stanice metra s jedním bednicím vozem
  • dodržení časového harmonogramu vzhledem k rychlým taktům - 15 m za týden
  • pronajímatelnost a rychlá dostupnost materiálu a snadná montáž systému VARIOKIT přispěly k úspoře času i nákladů
  • bezpečné provádění utěsnění a armovacích prací z pracovního lešení PERI UP
Rui Correia, technický vedoucí
Rui Correia
technický vedoucí

Systém VARIOKIT při výstavbě stanice velmi přispěl ke zvládnutí všech požadavků - bednicí vůz PERI se perfektně přizpůsobil různým tvarům. S rychlým sledem taktů - 15 m za týden - bylo možné i přes velkou náročnost jak technickou, tak i kvalitativní projekt realizovat přesně dle daného časového harmonogramu.

Řešení PERI

  • na míru vyrobená konstrukce bednicího vozu VARIOKIT, aby bylo možné hospodárně realizovat se stejnými systémovými díly a sestavami obě varianty průřezů
  • hydraulická obsluha pro komfortní práci a rychlé přemístění
  • optimalizované řešení tunelového bednění pro celý projekt se 4 bednicími vozy vytvořenými přesně na míru podle různých požadavků
  • tým techniků z PERI Alžírsko, Portugalsko, Španělsko a Německo