You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Tunel Jumeirah Palm Island

Tunel Jumeirah Palm Island: Betonářské záběry dlouhé 25 m se vyráběly postupně: nejdříve dno tunelu, následně vždy dvě stěny a nakonec strop.
Tunel Jumeirah Palm Island: Systémové díly stěnového nosníkového bednění VARIO tvořily ideální základ všeho bednění. Únosné bednicí nosníky GT 24 a ocelové závory SRZ bylo možné použít univerzálně a variabilně také jako stropní bednění.
Tunel Jumeirah Palm Island: V průběhu pouhých 11 měsíců spotřebovala stavba pro výrobu silničního tunelu cca 200 000 m3 betonu.
Tunel Jumeirah Palm Island: Tunel široký 38 m spojuje umělý ostrov Jumeirah Palm Island s vnějším pásem.

Informace o projektu

Místo stavby: Dubai, Spojené arabské emiráty

  • délka tunelu: 996 m
  • celková délka: 1,4 km
  • šířka / výška průřezu: 38 m / 9.16 m
  • konstrukce: hloubený tunel s oddělenou metodou odlévání, trojkomorovým obdélníkovým průřezem

Požadavky

  • betonářské záběry dlouhé 25 m
  • nejdříve zhotovení dna tunelu, následně vždy dvě stěny a nakonec strop

Zákazník

Al Naboodah Engineering Services L.L.C., Dubai

Výhody pro zákazníka

  • rychlý postup výstavby
  • snadná manipulace
  • všestranné využití
  • v průběhu 11 měsíců spotřeba betonu pro výrobu silničního tunelu cca 200 000 m3
Walter Freitag, stavbyvedoucí
Walter Freitag
stavbyvedoucí

Se systémy PERI jsme mohli dosáhnout rychlého postupu výstavby. Snadno se obsluhují a dají se používat univerzálně. Firma PERI nám mimoto poskytla potřebnou technickou podporu přímo na stavbě.

Řešení PERI

  • řešení tunelového bednění ze systémových komponentů