Most Třanovice - Nebory

Inženýrské konstrukce

Inženýrské systémy pro stavbu tunelů a mostů jsou obvykle kombinací podepření a individuálně přizpůsobeného bednění. Při plánování je třeba zohlednit rozměry konstrukce, způsob výstavby a postup výstavby.

Při ražbě tunelů má geologie rozhodující vliv na metodu a proces výstavby. Od toho se následně odvíjejí požadavky na bednění tunelů. Podepření se obvykle navrhne jako pojízdný bednicí vůz.

U mostů určují způsob výstavby a tedy i řešení bednění geografické okrajové podmínky. Vrchní stavby se budují na podpěrných konstrukcích metodou postupného vysouvání, spřažené mostní konstrukce nebo letmé betonáže. Následně betonované římsy mají technickou ochrannou funkci a tvoří architektonické zakončení svršku mostu.

Praktické, promyšlené stavebnicové systémy mají za cíl poskytnout hospodárné řešení pro většinu požadavků v oblasti pozemního stavitelství. Důraz je zde kladen na vysoký podíl pronajímatelných základních a systémových prvků, které pokrývají širokou škálu aplikací v tunelářství, mostním stavitelství a běžném pozemním stavitelství. 

Bednění

Inženýrské kontrukce

Koncepce systému PERI VARIOKIT: zhotovení nosných konstrukcí se systémem - s materiálem a know-how od jednoho dodavatele.
Konzolové bednění bez potřeby lešení pro spřažené mostní konstrukce a montované mosty z betonových prefabrikátů.
Bednicí vůz nasazený na ocelové spodní konstrukci pro výstavbu betonové části mostovky.
Lehká konzola pro sanace i stavby krátkých mostů.
The VARIOKIT Speed Stage (VSS) eliminates shoring from below and allows shortest assembly and cycle times with a minimum number of formwork sets.
Pro bednění a sanaci říms na okrajích mostů a mezi mostovkami.
VARIOKIT Horní římsový vozík VGW
PERI RCS spojuje výhody různých systémů překládaného bednění v jedné stavebnici, která umožňuje bezproblémové splnění specifických požadavků stavby.<br/>
Bezpečně nahoru s hydraulickým pohonem bez použití jeřábu.
Lehká šplhavá ochranná stěna s mřížovým opláštěním.<br/>
U systému PERI SCS jsou zatížení vyvolaná tlakem čerstvého betonu přenášena konzolou nekotveného bednění do kotev předchozího záběru.<br/>
Individuální tvary vyrobené přesně na míru.
Velká únosnost systémových dílů zajišťuje optimální nasazení materiálu a tím minimalizuje náklady.
Render - příhradový nosník KMT
Render - Konzola MAT FLEX
Podpěrný systém pro velká zatížení při výstavbě mostů a speciální aplikace v průmyslové výstavbě.
Pro zajištění hospodárné výstavby lze tunelové bednicí vozy v případě potřeby vybavit hydraulikou a elektrickým pohonem pro pojezd.
Řešení PERI VARIOKIT pro letmou betonáž je kombinací únosných rámů z ocelových uzavřených profilů pro odvedení zatížení a standardních dílů VARIOKIT pro vytvoření bednění, pracovního lešení, plošin a přizpůsobení tvaru průřezu.
The VTC Composite Track is a solution for in-situ concreting of composite bridges, where no formwork carriage support is needed.
Úsporná jako samostatná stojka – hospodárná při použití v podpěrné věži.<br/>
Ekonomické obedňování bez použití spínacích tyčí, pro jakýkoli poloměr, také s atypickým bedněním<br/>
Příhradový nosník PERI GT 24 snižuje mzdové náklady vzhledem k použití menšího počtu bednicích nosníků.
TRIO je univerzální systém bednění, u něhož byl největší důraz kladen na jednoduché obedňování a zkrácení jeho doby.<br/>
Univerzální lehké bednění pro stěny, sloupy a stropy
Snadná, bezpečná a rychlá montáž.
Racionální podpěrné lešení jako rámová podpěra s malým množstvím systémových dílů.<br/>
Pracovní lešení s mimořádnou všestranností pro širokou škálu aplikací.<br/>
Program CAD pro profesionální přípravu práce.
Průběžné spojování dílů umožňuje obednit systémem VARIO GT 24 jakýkoli tvar a aplikaci.<br/>

Chcete vědět více o našich produktech?

Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Vyhledat kontakt