Most Třanovice - Nebory

Inženýrské konstrukce

Inženýrské systémy pro stavbu tunelů a mostů jsou obvykle kombinací podepření a individuálně přizpůsobeného bednění. Při plánování je třeba zohlednit rozměry konstrukce, způsob výstavby a postup výstavby.

Při ražbě tunelů má geologie rozhodující vliv na metodu a proces výstavby. Od toho se následně odvíjejí požadavky na bednění tunelů. Podepření se obvykle navrhne jako pojízdný bednicí vůz.

U mostů určují způsob výstavby a tedy i řešení bednění geografické okrajové podmínky. Vrchní stavby se budují na podpěrných konstrukcích metodou postupného vysouvání, spřažené mostní konstrukce nebo letmé betonáže. Následně betonované římsy mají technickou ochrannou funkci a tvoří architektonické zakončení svršku mostu.

Praktické, promyšlené stavebnicové systémy mají za cíl poskytnout hospodárné řešení pro většinu požadavků v oblasti pozemního stavitelství. Důraz je zde kladen na vysoký podíl pronajímatelných základních a systémových prvků, které pokrývají širokou škálu aplikací v tunelářství, mostním stavitelství a běžném pozemním stavitelství. 

Bednění

Inženýrské kontrukce

Hospodárná výstavba nosných konstrukcí s pomocí stavebnice VARIOKIT pro inženýrské stavby.
Konzolové bednění bez potřeby lešení pro spřažené mostní konstrukce a montované mosty z betonových prefabrikátů.
Bednicí vůz nasazený na ocelové spodní konstrukci pro výstavbu betonové části mostovky.
VARIOKIT Římsová konzola VGK: Lehká konzola pro sanace i stavby krátkých mostů.
VARIOKIT Spodní římsový vozík VGB: Pro bednění a sanaci říms na okrajích mostů a mezi mostovkami.
VARIOKIT Horní římsový vozík VGW
Kolejnicový šplhavý systém RCS od společnosti PERI: univerzální stavebnice pro širokou škálu aplikací
Samošplhavý systém ACS: Bezpečně nahoru s hydraulickým pohonem bez použití jeřábu.
LPS Screen - Lehká šplhavá ochranná stěna s mřížovým opláštěním.
U systému PERI SCS jsou zatížení vyvolaná tlakem čerstvého betonu přenášena konzolou nekotveného bednění do kotev předchozího záběru.
Individuální tvary vyrobené přesně na míru.
Velká únosnost systémových dílů zajišťuje optimální nasazení materiálu a tím minimalizuje náklady.
Render - příhradový nosník KMT
Render - Konzola MAT FLEX
Podpěrný systém pro velká zatížení při výstavbě mostů a speciální aplikace v průmyslové výstavbě.
Pro zajištění hospodárné výstavby lze tunelové bednicí vozy v případě potřeby vybavit hydraulikou a elektrickým pohonem pro pojezd.
Realizace vrchních staveb metodou letmé betonáže - rychle a přesně s pomocí vozíku pro letmou betonáž VARIOKIT od společnosti PERI.
Stropní stojka MULTIPROP: úsporná jako samostatná stojka – hospodárná při použití v podpěrné věži.
Ekonomické obedňování bez použití spínacích tyčí, pro jakýkoli poloměr, také s atypickým bedněním
Příhradový nosník GT 24: dřevěný bednicí nosník pro širokou škálu aplikací
TRIO je univerzální systém bednění, u něhož byl největší důraz kladen na jednoduché obedňování a zkrácení jeho doby.
Schodiště PERI UP Rosett Public: Tvar schodiště a uspořádání podest splňuje požadavky, které jsou kladeny na výstupy pro veřejnost.
Univerzální lehké bednění pro stěny, sloupy a stropy
Snadná, bezpečná a rychlá montáž.
Podpěrná věž ST 100: Racionální podpěrné lešení jako rámová podpěra s malým množstvím systémových dílů.
Modulové pracovní lešení PERI UP Rosett Flex: Pracovní lešení s mimořádnou všestranností pro širokou škálu aplikací.
Program CAD pro profesionální přípravu práce.
Průběžné spojování dílů umožňuje obednit systémem VARIO GT 24 jakýkoli tvar a aplikaci.

Chcete vědět více o našich produktech?

Kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

Vyhledat kontakt