Zvěrotický tunel

Infrastrukturní projekty

Dopravní stavby zahrnují inženýrské stavby na dopravních cestách, jako jsou mosty, opěrné zdi a tunely. Slouží k překonávání překážek za účelem vytvoření nových tras a sbližování lidí - harmonicky začleněných do krajiny nebo sídelního prostoru prostřednictvím vhodného architektonického řešení. Díky moderním stavebním metodám lze realizovat nejrůznější konstrukční formy a povrchy - v plánovaném časovém rámci a zejména s ohledem na ekonomickou efektivitu, bezpečnost a trvanlivost. Bednicí a lešenářskou techniku PERI lze optimálně přizpůsobit příslušným rámcovým podmínkám - ať už se jedná o novostavby, nebo rekonstrukce. 

Přehled projektů

Nádraží Bubny
Česká republika Železniční stanice Praha-Bubny Modernizace železniční stanice Praha-Bubny je součástí širší přeměny území směrem k modernímu dopravnímu uzlu a městskému centru. PERI dodalo komplexní řešení zahrnující stěnové, stropní i podpěrné systémy, které musely splňovat náročné požadavky na únosnost, estetiku a flexibilitu výstavby.
Modernizace dálnice D1 v Brně
Česká republika Modernizace dálnice D1 v Brně Společnost PERI Česká republika podpořila modernizaci dálnice D1 v Brně dodávkou provizorního zastřešení na bázi systému PERI UP Flex. Posuvná konstrukce umožnila nepřerušené stavební práce v bezpečném a chráněném prostředí.
TZ most Fáblovka 03
Česká republika Zavěšený silniční most SO 203 v Pardubicích, Trnová-Fáblovka-Dubina Projekt mostu Fáblovka v Pardubicích je důležitou infrastrukturní stavbou, která propojuje dvě části města a zlepšuje dopravní obsluhu oblasti. Most, který bude po svém dokončení největším zavěšeným mostem v České republice, má celkovou délku 257 metrů a rozpětí 135 a 122 metrů mezi ložisky na opěrách.
Stavebnici pro inženýrské stavby VARIOKIT je možné nasadit s doplňkovými systémovými díly i u metody letmé betonáže. Díky snadné obsluze mechaniky dosáhli stavaři při výstavbě dálničního mostu Tarnow 4-5 denního taktu. Zároveň u měnícího se průřezu mostu mohl být dodržen požadavek na minimální tolerance.
Polsko Most přes Dunajec Rychle a přesně až do dokončení
V důsledku kontinuálně se měnícího tvaru komorového průžezu kladla výroba vrchní stavby velké nároky na variabilitu a flexibilitu nasazených systémů bednění i lešení.
Slovensko Most na dálnici D1 Hospodárná skruž se systémy bednění a lešení PERI
Dálniční most přes Opárenské údolí: 258 m dlouhý a 50 m vysoký obloukový most přes Opárenské údolí v Českém středohoří.
Česká republika Dálniční most přes Opárenské údolí Obsáhlé systémové řešení pro obloukový most
Zelený most u Žehuně: Podskružení s lešením PERI UP Rosett bylo navrženo a smontováno na základě typových zkoušek. Velmi krátká doba výstavby vyžadovala podepření celých 75 m najednou.
Česká republika Zelený most u Žehuně Bednění a lešení v naprostém souladu
Mostní estakáda Trmice: Pro most dlouhý 1.083 m v Ústí nad Labem-Trmicích bylo vyrobeno s pomocí bednění PERI 59 mostních pilířů.
Česká republika Mostní estakáda Trmice Pilíře a mostovka železného spřaženého mostu
Most Tošanovice - Žukov: Konstrukci těchto bednicích vozů VARIOKIT tvoří tři hlavní součásti: bednicí soupravy, nosný rám v příčném směru a podélné příhradoviny.
Česká republika Most Tošanovice - Žukov Bednicí vůz z modulového systému VARIOKIT: efektivní a flexibilní
Most přes údolí Porubky, Ostrava: Bednění spřažené mostovky pomocí spodních vozíků VARIOKIT.
Česká republika Most přes údolí Porubky, Ostrava Bednění spřažené mostovky pomocí spodních vozíků VARIOKIT
Zvěrotický tunel
Česká republika Tunel Zvěrotice Ocelové tunelové bednění navržené na míru projektu.
Stavba městského okruhu, Plzeň
Česká republika Biokoridor na městském okruhu, Plzeň Systémy bednění v kombinaci s lešením PERI UP na stavbě migračního mostu
Systém s únosnými konzolami MATFLEX, které přenesou zatížení až 250 kN.
Česká republika Výstavba železničního koridoru Sudoměřice - Votice Široké portfolio systémů PERI pro spodní stavby mostů
Most Třanovice - Nebory
Česká republika Most Třanovice - Nebory Hotové sestavy urychlují stavbu mostovky
Rekonstrukce mostu, Měšice
Česká republika Most Měšice, II. etapa Sladěné systémy PERI na stavbě železobetonového deskového mostu
Městský okruh, Křimická – Karlovarská v Plzni
Česká republika Městský okruh, Křimická - Karlovarská v Plzni Technologie posuvné skruže s nosníky KMT
Nová lávka pro pěší a cyklisty, Nymburk
Česká republika Lávka pro pěší a cyklisty, Nymburk Speciální realizace vyžaduje speciální řešení
Most Úsilné - Hodějovice
Česká republika Most SO 204 na D3, Úsilné-Hodějovice Podpěrné věže VARIOKIT VST - důkaz stability a spolehlivosti
Novostavba obchvatu obce Bludov
Česká republika Novostavba obchvatu obce Bludov Spodní posuvný vozík pro spřažené konstrukce
Most Sázava
Česká republika Stavba nového mostu v Sázavě Nasazení únosných příhradových nosníků KMT zvyšuje efektivitu stavby
Tepelný převaděč ETE Křivonoska
Česká republika Tepelný převaděč ETE Křivonoska Řešení PERI s překládanou lávkou ze systému RCS
Stavba mostu přes dálnici D10, Zápy
Česká republika Stavba mostu přes dálnici D10, Zápy Kombinace systémů PERI usnadnila výstavbu nového mostu
Podepření vysokopevnostními podpěrami HD PERI UP Flex
Česká republika Nadjezdy nad dálnicí D1 Hněvkovice, Jiřice Vysokopevnostní podpěry PERI UP Flex HD pro podepření mostních nosníků
Podchod pro pěší u Neplachova
Česká republika Podchod pro pěší u Neplachova, Most přes Ponědražský potok Dodávka předem smontovaných segmentů urychluje montáž na stavbě
Most Markov, Slovensko: Řešení PERI s letmou betonáží zajišťuje optimalizaci pracovních výkonů.
Slovensko Most Markov Řešení s letmou betonáží zajišťuje optimalizaci pracovních výkonů
Rekonstrukce mostu pod obcí Dolany
Česká republika Rekonstrukce mostu pod obcí Dolany Systémy bednění a lešení PERI usnadňují celkovou sanaci mostu
Sanace viaduktu, Ostrov nad Oslavou: Rekonstrukce viaduktu se systémem VARIOKIT a lešením PERI UP Flex.
Česká republika Sanace viaduktu, Ostrov nad Oslavou Rekonstrukce viaduktu se systémem VARIOKIT a lešením PERI UP Flex
Železniční most, Děčín
Zastřešení LGS
Česká republika Železniční most přes Labe, Děčín Dočasné řešení se zastřešením PERI UP LGS
Kozákův most přes vodní nádrž Římov
Česká republika Kozákův most přes vodní nádrž Římov Posuvný vozík ze standardních dílů PERI
Rekonstrukce a zvedání mostů, Ostrava - Svinov: Součástí revitalizace byla celková rekonstrukce NK mostu: výměna ložisek, úpravy počtů nosníků, ošetření kotevních oblastí nosníků a rozsáhlá sanace pilířů. Aby byl proces rekonstrukce proveditelný, muselo být každé mostní pole zvednuto o cca 1,50 m.
Česká republika Rekonstrukce a zvedání mostů, Ostrava - Svinov Pohodlná manipulace s nosníky mostu pomocí speciálního systému
Rámový most ze systému lešení PERI UP Rosett a stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT.
Česká republika Rekonstrukce Negrelliho viaduktu, Praha Pro každý úsek to nejvhodnější řešení
Rekonstrukce mostu Davle
Česká republika Sanace mostu přes Vltavu, Davle Kombinace systémů lešení PERI pro sanaci mostů
Pracovní lávka VGK nasazená na prefabrikovaných nosnících.
Česká republika Rekonstrukce a přestavba mostu Čelechovice Všestranná bezpečnost při rekonstrukci mostu s nasazenou římsovou konzolou VARIOKIT VGK
Podepření mostu na dálnici D1, Hvězdonice: Flexibilně vytvořené zabezpečení stavby se systémem VST.
Česká republika Podepření mostu na dálnici D1, Hvězdonice Flexibilně vytvořené zabezpečení stavby se systémem VST
Zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha: Bednění klenby tunelu vytvořené ze systémů VARIOKIT, GRV a nosníků GT 24.
Česká republika Zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha Bezbariérové zpřístupnění stanice metra s běžnými systémy bednění
Most na průplavy přes Labe: 17 ohromných pilířů mostu v předmostí je ozdobeno modulem spínacích míst, vystínovanými spárami, jasně definovanými otvory a tvarem lodní přídě. Stavba zde vsadila na stěnový systém bednění VARIO GT 24 a docílila tak skvělého vzhledu povrchu betonu.

Zajímá vás, jak vám může společnost PERI pomoci s vaším projektem?

Naši odborní konzultanti jsou tu pro vás. Kontaktujte naše manažery odbytu nebo vyplňte kontaktní formulář