You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Most přes Chachenku

Informace o projektu

konstrukce: dálniční most, zhotoven metodou letmé betonáže
délka: 550 m

Požadavky

  • konstrukce mostu složená ze dvou paralelně probíhajících vrchních staveb s dvoukomorovým průřezem, s komorami širokými 22,50 m a vysokými 4,00 m
  • jednotlivé rozpony šesti mostních polí jsou 57 m až 110 m

Zákazník

Stavbu provedl
«SGC Autostrada»

Návrh bednění a lešení
PERI Rusko, Noginsk/Moskva, PERI Polsko Sp. z o.o., Varšava

Výhody pro zákazníka

  • bezpečné pracovní plošiny a přístupy díky ideálně zkombinovaným systémům VARIOKIT a PERI UP
  • snadná manipulace s bednicími vozy pro letmou betonáž díky integrované a centrálně řízené mechanice s hyraulickými válci a zdvihacím a pojízdným zařízením k posunu, spouštění a zvedání vozu a bednění
  • montáž na stavbě provedena v co nejkratším možném čase
  • obednění a odbednění i přemístění ze záběru do záběru pouze s 6 pracovníky
  • dodržení plánovaného 10denního taktu
  • velmi hospodárně díky použití pronajímatelných systémových dílů stavebnice VARIOKIT
Konnyh Aleksandr Andreevich, vedoucí výroby a techniky | Zamaletdinov Fatih Nailovich, stavbyvedoucí
Konnyh Aleksandr Andreevich | Zamaletdinov Fatih Nailovich
vedoucí výroby a techniky | stavbyvedoucí

Se zařízením pro letmou betonáž VARIOKIT od PERI jsme mohli úseky mostovky vyrábět bezpečně a v plánovaném pracovním rytmu. Velmi rychle probíhala i montáž na stavbě.

Řešení PERI

  • komplexní projektové řešení PERI skládající se z vozu pro letmou betonáž a bednění od jednohodo dodavatele
  • flexibilní přizpůsobení vozu ze systému stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT, aby odpovídal individuálním požadavkům stavby
  • současně nasazených 10 vozů pro letmou betonáž VARIOKIT
  • výroba 22,50 m široké vrchní stavby po betonářských záběrech od 3,40 m do 4,10 m