
Modernizace dálnice D1 v Brně
Brno, Česká republika
Společnost PERI se podílela na modernizaci dálnice D1 v Brně dodávkou provizorního zastřešení LGS se systémem PERI UP Flex. Zastřešení PERI jsou sestavována ze systému příhradových vazníků v kombinaci se standardními díly systému PERI UP Flex, které zajišťuje dokonalou ochranu proti povětrnostním vlivům v jakémkoliv ročním období na stavbě. Střešní plášť sestává z kedrových plachet. Posuvná konstrukce umožnila nepřerušené stavební práce v bezpečném a chráněném prostředí.
Realizace projektu
Průběh projektu
Zastřešení PERI jsou sestavována ze systému příhradových vazníků v kombinaci se standardními díly systému PERI UP Flex, které zajišťuje dokonalou ochranu proti povětrnostním vlivům v jakémkoliv ročním období na stavbě. Střešní plášť sestává z kedrových plachet. Propojením segmentů vznikla 144 metrů dlouhá ochranná konstrukce.
Montáž segmentů zastřešení pomocí systému PERI UP Flex před samotnou instalací.
Hotová hala poskytla optimální podmínky pro práci za každého počasí díky možnosti vytápění.
Robustní a zároveň flexibilní řešení zajišťující bezpečné a stabilní napojení jednotlivých dílů konstrukce.
Hotová hala o délce 144 metrů poskytla chráněné a vytápěné prostředí pro práce na rozšíření dálnice D1 v průběhu zimních měsíců.
Konstrukce vznikala postupným zasouváním jednotlivých segmentů po kolejnicích – bez nutnosti těžké mechanizace a s možností přizpůsobení aktuálním podmínkám na stavbě.













Zastřešení PERI jsou sestavována ze systému příhradových vazníků v kombinaci se standardními díly systému PERI UP Flex, které zajišťuje dokonalou ochranu proti povětrnostním vlivům v jakémkoliv ročním období na stavbě. Střešní plášť sestává z kedrových plachet. Propojením segmentů vznikla 144 metrů dlouhá ochranná konstrukce.

Montáž segmentů zastřešení pomocí systému PERI UP Flex před samotnou instalací.

Hotová hala poskytla optimální podmínky pro práci za každého počasí díky možnosti vytápění.

Robustní a zároveň flexibilní řešení zajišťující bezpečné a stabilní napojení jednotlivých dílů konstrukce.

Hotová hala o délce 144 metrů poskytla chráněné a vytápěné prostředí pro práce na rozšíření dálnice D1 v průběhu zimních měsíců.

Konstrukce vznikala postupným zasouváním jednotlivých segmentů po kolejnicích – bez nutnosti těžké mechanizace a s možností přizpůsobení aktuálním podmínkám na stavbě.
Požadavky a řešení
Plánujete nebo pracujete na podobném projektu?
Naši odborní poradci jsou zde pro vás, kontaktujte nás.

