V důsledku kontinuálně se měnícího tvaru komorového průžezu kladla výroba vrchní stavby velké nároky na variabilitu a flexibilitu nasazených systémů bednění i lešení.

Most na dálnici D1
Považská Bystrica, Slovensko

Mimoúrovňová křižovatka "Centrum" na dálnici D1, představuje 767 m dlouhou mostní konstrukci.

Doba výstavby: 2008 - 2010

Hlavní aplikace
Infrastrukturní projekty
Zákazník
Firma: Bögl a Krýsl, k.s, Prešov

Realizace projektu

Průběh projektu

Požadavky a řešení

Ľuboš Šalváry, stavbyvedoucí: Most na dálnici D1, Považská Bystrica, Slovensko
Ľuboš Šalváry, stavbyvedoucí: Most na dálnici D1, Považská Bystrica, Slovensko
Ľuboš Šalváry
stavbyvedoucí
S firmou PERI spolupracujeme již několik let a opět nás nezklamala. Pro každý mostní úsek jsme obdrželi nejlepší možné řešení konstrukce bednění i lešení.

Používané systémy

Plánujete nebo pracujete na podobném projektu?

Naši odborní poradci jsou zde pro vás, kontaktujte nás.

 

Kontaktujte nás
V důsledku kontinuálně se měnícího tvaru komorového průžezu kladla výroba vrchní stavby velké nároky na variabilitu a flexibilitu nasazených systémů bednění i lešení.
V důsledku kontinuálně se měnícího tvaru komorového průžezu kladla výroba vrchní stavby velké nároky na variabilitu a flexibilitu nasazených systémů bednění i lešení.