Rámový most ze systému lešení PERI UP Rosett a stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT.

Rekonstrukce Negrelliho viaduktu, Praha
Praha, Česká republika

  • Negrelliho viadukt je v provozu již více než 160 let (od roku 1849), a to bez jakýchkoli zásadních rekonstrukcí
  • viadukt spojuje Masarykovo nádraží s Bubny, překlenuje karlínské údůlí, dvě ramena Vltavy a ostrov Štvanice
  • délka Negrelliho viaduktu je 1 120 m (do roku 1910 byl nejdelším mostem v Evropě, dosud je nejdelší železniční most ve střední Evropě) a tvoří ho 87 kamenných oblouků - 77 pískovcových a 8 žulových (nad řekou)
  • Karlínský spojovací viadukt (dostavěn v roce 1873), který propojuje Bubny s Libní bez nutnosti zajíždět na Masarykovo nádraží, je dlouhý 351 m a skládá se z 26 oblouků (10 kamenných a 16 cihlových)
  • rekonstrukce 15 mostních objektů o délce přesahující 1 450 m
Umístění
Zákazník
Firma: HOCHTIEF CZ a.s., Praha

Realizace projektu

Průběh projektu

Požadavky a řešení

Používané systémy

Plánujete nebo pracujete na podobném projektu?

Naši odborní poradci jsou zde pro vás, kontaktujte nás.

 

Kontaktujte nás
Rámový most ze systému lešení PERI UP Rosett a stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT.
Rámový most ze systému lešení PERI UP Rosett a stavebnice pro inženýrské stavby VARIOKIT.