You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Železniční most přes Labe, Děčín

Informace o projektu

Místo stavby: Děčín, Česká republika

Optimalizace traťového úseku Děčín Východ (mimo) - Děčín-Prostřední Žleb (mimo)

  • nahrazení původního ocelového příhradového mostu novým mostem obdobné konstrukce
  • rozměry stavby: 206,83 m x 7,35 m x 11,37 m
  • postupné svařování ocelové konstrukce do 4 celků a následný výsuv přes Labe

Požadavky

  • návrh a montáž konstrukce lešení splňující funkci pracovního lešení pro povrchovou úpravu konstrukce mostu a ochranného lešení proti nepříznivým povětrnostním vlivům

Zákazník

KRAVCIV a.s., Zlín

Výhody pro zákazníka

  • velká podpora ze strany technického a zakázkového oddělení firmy PERI
  • včasné dodání materiálu na stavbu
  • návrh všech konstrukcí lešení jedním partnerem
Ing. Zbyněk Kravciv
šéfmontér

Návrh lešení byl ve spolupráci s technikem lešení od začátku koncipován tak, aby mohly být konstrukce přesouvány jeřábem. Díky tomuto řešení se podařilo ušetřit čas potřebný k přestavbě lešení.

Řešení PERI

  • systém PERI UP Flex jako vnější pracovní lešení pro nátěry mostu a podpěrné lešení pro zastřešení
  • zastřešení a ochranná konstrukce z prvků PERI UP LGS 75 
  • vnitřní pojízdná prostorová konstrukce pro nátěry mostu ze systému PERI UP Flex