
Personální referent/ka
Máte rádi pořádek v administrativě, zajímá vás personalistika, práce s lidmi a láká vás práce s HR systémem SuccessFactors? Do našeho HR týmu hledáme novou kolegyni/kolegu, která/ý nám pomůže s každodenní agendou, podpoří nábor i péči o zaměstnance.
Co budete dělat
-
připravovat a spravovat pracovní smlouvy, dodatky, mzdové výměry a dohody (DPP, DPČ),
-
organizovat nástupy brigádníků (studentů–projektantů) a zajišťovat jejich onboarding,
-
podporovat nábor (inzerce, komunikace s uchazeči, domluva pohovorů),
-
obsluhovat a spravovat personální systém SAP SuccessFactors,
-
zajišťovat support zaměstnancům v oblasti benefitů (informace, čerpání, administrativa), včetně agendy k penzijnímu připojištění a DIPu a předávání podkladů externí účetní,
-
komunikovat s mateřskou společnosti v Německu (e-maily, online meetingy).
-
spolupráce při zajišťování BOZP,
-
spolupráce na zlepšování HR procesů,
-
vykonávat další činnosti související s personálním oddělením.
Protože jde o nově vytvořenou pozici, pracovní náplň se může v budoucnu částečně vyvíjet podle potřeb oddělení a vašich schopností.
Koho hledáme
-
máte SŠ vzdělání (ekonomické, administrativní nebo personální),
-
jste pečlivý/á, samostatný/á a komunikativní,
-
ovládáte práci na PC (MS Office),
-
výborná znalost českého jazyka
-
znalost zákoníku práce,
-
anglický jazyk na komunikativní úrovni,
-
zkušenost s HR systémy (ideálně SuccessFactors) výhodou, ale rádi vás zaučíme,
-
předchozí praxe v HR minimálně 3 roky.
Co nabízíme
-
zázemí stabilní společnosti,
-
přátelskou a neformální atmosféru,
-
placené volno mezi vánočními svátky a Novým rokem,
-
příspěvek na stravné (stravenkový paušál),
-
příspěvek na penzijní připojištění, DIP,
-
13. plat,
-
3 sick-days,
-
5 týdnů dovolené,
-
mobilní telefon,
-
možnost pracovat na home office,
-
možnost bezplatného parkování v blízkosti kanceláře.
-
kurzy a školení, firemní akce a další benefity.
📍 Místo výkonu práce: Jesenice u Prahy