Stavebnici pro inženýrské stavby VARIOKIT je možné nasadit s doplňkovými systémovými díly i u metody letmé betonáže. Díky snadné obsluze mechaniky dosáhli stavaři při výstavbě dálničního mostu Tarnow 4-5 denního taktu. Zároveň u měnícího se průřezu mostu mohl být dodržen požadavek na minimální tolerance.

Most přes Dunajec
Tarnow, Polsko

Nejhospodárnějším způsobem výstavby části mostu dlouhé 210 m mezi sedmým a desátým mostním pilířem se jevila metoda letmé betonáže. Pro výrobu mostovky sloužily ve 48 betonářských úsecích celkem čtyři vozíky pro letmou betonáž.

 

 

 

 

 

Umístění
Hlavní aplikace
Infrastrukturní projekty
Zákazník
Firma: Dragados S.A.

Realizace projektu

Průběh projektu

Požadavky a řešení

Karol Malinowski, stavbyvedoucí: Most přes Dunajec, Tarnow, Polsko
Karol Malinowski, stavbyvedoucí: Most přes Dunajec, Tarnow, Polsko
Karol Malinowski
stavbyvedoucí
Řešení PERI pro letmou betonáž nám nabídlo mnoho výhod: rychlou realizaci vzhledem k promyšlené a snadné manipulaci stejně jako dodržení požadovaných tolerancí díky praktickému nastavení bednění pro přesnou výrobu komory. Kompatibilita s PERI UP též umožňuje vytvořit bezpečné přístupy a pracoviště bez dalších nákladů - nezbytnost při realizaci projektů tohoto typu.

Používané systémy

Plánujete nebo pracujete na podobném projektu?

Naši odborní poradci jsou zde pro vás, kontaktujte nás.

 

Kontaktujte nás
Stavebnici pro inženýrské stavby VARIOKIT je možné nasadit s doplňkovými systémovými díly i u metody letmé betonáže. Díky snadné obsluze mechaniky dosáhli stavaři při výstavbě dálničního mostu Tarnow 4-5 denního taktu. Zároveň u měnícího se průřezu mostu mohl být dodržen požadavek na minimální tolerance.
Stavebnici pro inženýrské stavby VARIOKIT je možné nasadit s doplňkovými systémovými díly i u metody letmé betonáže. Díky snadné obsluze mechaniky dosáhli stavaři při výstavbě dálničního mostu Tarnow 4-5 denního taktu. Zároveň u měnícího se průřezu mostu mohl být dodržen požadavek na minimální tolerance.