Bednění klenby tunelu vytvořené ze systémů VARIOKIT, GRV a nosníků GT 24.

Zpřístupnění stanice metra Anděl, Praha
Praha, Česká republika

  • přestupní chodba s šířkou 4,60 m, výškou 5,50 m a délkou 9 m
  • hlavní chodba dlouhá 65 m
  • doba nasazení bednění 3 měsíce
Umístění
Zákazník
Firma: Omega – Teplotechna, Praha a.s.

Realizace projektu

Průběh projektu

Požadavky a řešení

I při takto náročné stavbě se nám díky bednicím systémům PERI podařilo složité konstrukce tunelu bez větších problémů provést. Oddělení zvláštních konstrukcí PERI bylo vždy schopné rychle zareagovat a konkrétní problémy stavby velmi efektivně vyřešit.
I při takto náročné stavbě se nám díky bednicím systémům PERI podařilo složité konstrukce tunelu bez větších problémů provést. Oddělení zvláštních konstrukcí PERI bylo vždy schopné rychle zareagovat a konkrétní problémy stavby velmi efektivně vyřešit.
Ing. Josef Mikeš
stavbyvedoucí
I při takto náročné stavbě se nám díky bednicím systémům PERI podařilo složité konstrukce tunelu bez větších problémů provést. Oddělení zvláštních konstrukcí PERI bylo vždy schopné rychle zareagovat a konkrétní problémy stavby velmi efektivně vyřešit.

Používané systémy

Plánujete nebo pracujete na podobném projektu?

Naši odborní poradci jsou zde pro vás, kontaktujte nás.

 

Kontaktujte nás
Bednění klenby tunelu vytvořené ze systémů VARIOKIT, GRV a nosníků GT 24.
Bednění klenby tunelu vytvořené ze systémů VARIOKIT, GRV a nosníků GT 24.