Odborné znalosti
Nabízíme
Přehled
Důležité dokumenty o společnosti, technické informace k jednotlivým systémům a prvkům PERI
více
Hledat výsledky pro (Žádné výsledky pro )
You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.
Požadavky na výrobu říms jsou stejně různorodé, jako metody výstavby mostů. Návrh a výrobu ovlivňuje množství okrajových podmínek.
Stavebnice VARIOKIT nabízí pro všechny tyto varianty správné řešení s optimálním statickým návrhem.
Existují následující postupy výstavby:
Jedná se o vozík, který se přesouvá po dokončené mostovce a při standardním používání nese bednění pro záběry s délkou 5,50 m. Pro dosažení požadované délky záběru lze vzájemně spojit více vozíků.
Římsové vozíky VARIOKIT se přesouvají s pomocí pojezdových rolen uvnitř U profilů, které jsou umístěny na mostu.
Zatížení je odváděno konzolovou konstrukcí a protizávažím. V důsledku toho není vyžadováno ukotvení do mostovky. Konstrukce na mostovce však omezuje postup stavebních prací.
Technické detaily
Zavěšený římsový vozík se pohybuje s pomocí koleček, která jsou ukotvena ze spodní strany okraje mostovky. Různou délkou kolejnic lze přizpůsobit roznášecí šířku zatížení každého místa zavěšení různým tvarům římsy.
Na celé mostovce se nevyskytují žádné překážky, což příznivě ovlivňuje postup stavebních prací. Místa pro upevnění koleček musí být zohledněna již při výstavbě mostovky.
Technické detaily
U kratších mostů, kde montáž vozíku nebo pojezdové dráhy není opodstatněná, se nabízí řešení s pomocí římsové konzoly. Totéž platí pro mosty s malými poloměry, které neumožňují pojíždění po kolejnicích.
Konzoly se připojují k okraji mostovkyi zespodu a s pomocí fošen jsou z nich zhotoveny uzavřené lávky. Z těchto kompletních lávek lze bednění pohodlně a bezpečně namontovat a vyrovnat.
V případě sanací mostů lze lávku využít při bourání původní římsy. Místa ukotvení je nutno zohlednit již při výstavbě mostovky.
Technické detaily